fredag den 15. september 2017

Så er det høstfest tid

Fjelsted forsamlingshus lægger igen i år hus til en god fest.
Vi bliver forkælet med rigtig dejlig mad og rigtig god musik.



Billedresultat for borddekorationer til høstfest  Relateret billede

Jeg har taget en feriedag, for at hjælpe til med forberedelserne til festen. Det bliver så godt.

Og så har jeg fundet en bluse (eller 2 ) som jeg skal lave til mig selv.




Helt fantastisk og blød - tror jeg. Strikket i kidmohair og kidsilk.



Og denne her til fint. Tror den skal laves i mohair og silke. Det bliver godt.

Godt at vinteren er lang 😉

Weekenden er over os. Dejligt.
Grisebasserne skal køres fra deres hyggelige hjem til en grisevogn, som vi har lånt af Niels Jensen. Det sker i morgen. Søndag bliver de hentet og kørt til slagteri. Og så bliver fryserne fyldt med det dejligste kød. Nok til et år.

Kan i have en dejlig weekend og tak fordi i læste med.



2 kommentarer:

  1. Hvis du er interesseret, har jeg opstartet en facebook-gruppe om denne smukke feminin bluse, du og andre er meget velkomne:

    https://www.facebook.com/groups/1586696768043501/

    Med venlig hilsen Anette

    SvarSlet
  2. Tak Anette. Jeg har meldt mig til gruppen.
    Hilsen
    Helle Madsen (også fra Brøndby, ha ha)

    SvarSlet