lørdag den 27. maj 2017

Så kom varmen

2 dage med hovedrengøring. I den varme.
Det er næsten ikke til at klare, men pengene er jo dejlige.

Så kan jeg slappe af og nyde det sidste af weekenden.

Jeg har lige lavet rabarbergrød. Guf.

Så er det bare at smække benene op og slappe af med hækletøjet.


Slumretæppe af restegarn. Håber jeg har nok rester så tæppet kan blive 2*2 meter.

Når jeg er færdig med tæppet, skal jeg i gang med vintertrøjer. Min næstyngste søn har bestilt en striktrøje med lynlås, strikket i keltisk. Den glæder jeg mig til at komme i gang med. Han ville også gerne have en i norsk strik, men nu ser vi hvad jeg kan nå. 
Vores killinger har fået øjne og er begyndt at stavre rundt i kassen. De er yndige.


Dette er den eneste hankat i kuldet. Han er lille, men tager gerne en kamp med tøserne. På mandag er de 3 uger gamle. 

Rigtig god weekend til jer alle, og tak fordi i læste med.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar