torsdag den 16. januar 2014

Pinde og nåle gløder

Jeg elsker at strikke aranmønstre, og nu er jeg lige blevet færdig med en dejlig lille nederdel.


Det næste jeg gik i kast med var overtræks-trusser til mit barnebarn, Frida.
Min svigerdatter siger, at Frida har dem uden på sine strømpebukser. Så fryser hun ikke om numsen.


Ja, ja. Der er ikke sat elastik i endnu, for hun skal først prøve dem :).

Lige nu, er jeg i gang med en lille vest. Den er "kringlet".


Eller også er det fordi man ikke skal strikke mønster, når man har migræne. Selv om migrænen er dæmpet ned af piller, så er det svært at koncentrere sig. 

Ind i mellem strikkearbejdet, har jeg tid til at lave smykker.


Dette armbånd er hæklet af velourbånd på nål 5.
Blomsterne er hæklet af dmc-garn på nål 1,25.

Det var hvad jeg har nået i denne uge.

I morgen kører høvdingen og jeg til Jylland, hvor vi skal bo i sommerhus sammen med vores ældste søn, Claus, vores svigerdatter, Stine, og vores 2 dejlige børnebørn, Minkeu og Frida. 
Det bliver så dejligt.

Ha' det godt derude og god weekend.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar