fredag den 5. februar 2016

Blot for en kort bemærkning

Så har jeg forsømt min blog igen. Men jeg har ikke haft overskuddet til at komme med nyt.
Jeg har simpelthen haft for meget arbejde. Alt for meget arbejde. Og jeg har ligget syg. Surt.
Interessen for at lave håndarbejde har heller ikke været stort, men nu er jeg så småt ved at komme på banen igen.

Lige pt. har jeg hæklet babykraver. Både med perler og uden. Så må vi se om de kan sælges. Ellers har jeg tænkt mig at holde udsalg fra lindholm.amioamio.com. Jeg tror det bliver i weekenden jeg udvælger, hvad der skal nedsættes i pris.




Nåh ja, så har jeg også hæklet små gravhunde, men min mor snuppede 2 med hjem, da hun var på besøg i weekenden, så jeg skal lige have lavet lidt flere.

Har lige et sjovt billede I skal se


Vores store hunkat elsker at være med i køkkenet når der bliver lavet mad. Hun er en rigtig tiggeprinsesse.

Ellers har vi haft besøg af nogle små flotte fugle. Lige uden for vores køkkenvinduer


Sne har vi ikke haft i denne vinter. I hvert fald ikke meget. Frost og storm, men ikke alt det dejlige hvide. 
Kan I have det godt alle sammen. Jeg skriver snart igen. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar