tirsdag den 5. maj 2015

38 år's bryllupsdag

Da jeg stod op til morgen, var min første tanke ikke at jeg havde bryllupsdag. Det havde jeg nemlig glemt, men det er der ikke noget nyt i.

Høvdingen havde husket det


38 langstilkede roser tronede på morgenbordet.

Fantastisk. Endnu mere fantstisk er det, at jeg har fri i dag, så vi har kunnet sidde længe og snakke ved morgenbordet.

38 år. Hold da op. Det betyder så også at vores ældste søn bliver 38 år til oktober. Pyh, man bliver helt svedt. Alderen begynder at trykke.

Jeg har haft tid til at lægge ting til salg på AmioAmio.

Blandt andet dette lille pindsvin.






og denne skønne sweater.





Lysten til at strikke har ikke været til stede i den sidste tid. Hver gang jeg er startet på noget, så har jeg lavet fejl og har pillet op, men nu skal det være slut.

Jeg har 2 kasser med nyindkøbt garn som skal bruges, så jeg har udset mig denne lille nemme sag





Den er fra Sandnes Garn og lige det jeg har brug for.


Hvis jeg nu starter med at lave den i str. 3-6 mdr. så er den hurtigt færdigstrikket, og så kan det være at lysten til at strikke er kommet tilbage.

Solen skinner her på Fyn, og vinden er dejlig lun, så ha' en dejlig dag alle jer bloggere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar