torsdag den 9. april 2015

Det travle forår

Det hele startede d. 26. marts.
Sønnen blev 30 år og det skulle jo fejres.
Fra morgenstunden troppede hans 2 ældste brødre op med en raket





De var kørt helt fra Ringsted for at overraske lillebroderen. Og det blev han, altså overrasket.







Vi havde også en lille overraskelse i baghånden. Nemlig festen om lørdagen med surprice-gæster.

Det var godt.




Strikket har jeg også. En masse. Jeg er gået helt amok med norske mønstre, og er blevet helt god til det.

Et lille udvalg:



Lige nu er jeg i gang med endnu en sweater. Lidt anderledes i farver og mønster

Mønsteret er delvis fra denne fantastiske bog




Alice Starmore er fantastisk til at forklare, både i tekst og billeder.


Grunden til at jeg når at strikke så meget, er at jeg arbejder når I sover, og har fri når I går på arbejde. Så snupper jeg lige en time på øjet og så er jeg klar til at strikke.
Det tager mig ca. 3 dage at lave en voksen sweater i norsk mønster. Det må da siges at være ok.

Kan I have en dejlig weekend når den kommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar