torsdag den 18. december 2014

Julegaverne skal pakkes ind

Så er tiden kommet, hvor alle julegaverne skal pakkes ind.
De fleste skal afleveres på lørdag, hvor vi skal til Sjælland.

Først er høvdingen dog kørt op til vores nabo med en lille kasse fyldt med alt godt fra huset.


Marmelade, sirup, æblemos, hyldebærsaft, årgangs valnøddesnaps og solbærsnaps, en lille genert nisse og syltede nissenumser.
Alt sammen som tak for det gode naboskab.

Jeg blev lige færdig med endnu en sweater i går aftes, så nu tror jeg strikkepindene bliver lagt til side, så jeg kan få bagt endnu en omgang klejner og pebernødder.
Konfekten venter også på at blive lavet.


Ja, nu må jeg se om jeg kan holde mig fra pindene, for jeg har også modtaget en dejlig stor kasse uldgarn og det kribler allerede i fingrene for at komme i gang med at strikke til de 2 yngste børnebørn og min yngste søn.

Den rød/hvide sweater er til salg i min butik (øverst i højre hjørne er direkte adgang).

Til alle jer bloggere derude, ønsker jeg en rigtig dejlig jul og et fantastisk godt 2015.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar